Анотація

      Гра-подорож «Дивовижний світ металів» створена за технологією WEB- квесту, являє собою короткостроковий дослідницький проект. Веб-квест розроблений вчителем хімії і розміщений на комп'ютерах локальної мережі в кабінеті інформатики. Це конструктивний підхід до навчання. Учні не тільки збирають і систематизують інформацію, що одержаний не від вчителя, а з Інтернету, вони спрямовують свою діяльність на поставлену перед ними задачу. Інтернет тут є засобом, який робить урок більш продуктивним , а робота учнів перетворюється у творчість.
   При роботі над проектом учні досліджують свою тему в міні-групах , виконують завдання Веб-квесту, здійснюючи віртуальну подорож по просторах мережі Інтернет. Зібрану в ході дослідження інформацію учні оформляють у вигляді мультимедійних презентацій, публікацій (буклет). Результати роботи заслуховуються , обговорюються і оцінюються усіма учасниками проекту на конференції.  Очікується, що робота над проектом допоможе учням краще опанувати теоретичними аспектами в галузі вивчення теми: «Метали» , а також розширити знання про різноманіття і багатство мінерально-сировинних ресурсах, познайомить з новими формами використання ІКТ, можливостями для активного навчання.


Мета Веб-квесту:

  1. узагальнити знання про властивості металів, вивчити історію їх відкриття, поширення і значення деяких металів, з'ясувати родовища металевих корисних копалин України, райони їх видобутку і переробки.
  2. формувати ключові компетенції : навчати учнів самостійного набуття нових знань , з використанням WEB- технології ; спонукати школярів до дослідницької діяльності з використанням різних інформаційних ресурсів; розвивати пізнавальний інтерес до предмета допомогою використання ІКТ в навчальному процесі; розвивати у учнів критичне мислення; вміння порівнювати і аналізувати, класифікувати об'єкти і явища, мислити абстрактно; стимулювати учнів на спільну творчість через роботу в команді, виховувати відповідальність за виконану роботу, самокритичність, взаємопідтримку і вміння виступати перед аудиторією ;
  3. розширювати міжпредметні зв'язки , що сприяють формуванню ключових компетенцій.


Комментариев нет:

Отправить комментарий